Interní Agendy jsou nástrojem pro sledování běžné provozní operativy, přímo nesouvisející s účetními a finančními evidencemi.
Jsou rozděleny do pěti samostatných celků, které jsou provázány s ostatními evidencemi IS KARAT.
Samostatným nástrojem je internetový Portál Interních Agend, který všechny zmíněné evidence spojuje a poskytuje aktuální pohled na konkrétní stav zpracování v rámci evidencí Interních Agend pro konkrétní přihlášenou osobu.
Obsahuje samotnou evidenci docházky s možností datového napojení na vlastní nebo externí elektronický docházkový systém (čipové karty, Dallas klíče). Toto datové napojení představuje jednoduché a účelné, přitom však modifikovatelné využití funkcí pro automatizované zaznamenání příchodů, odchodů a přerušení práce. Evidence umožňuje plánování absencí, jejich schvalování, sledování skutečných absencí, dále žádanky o dovolenou a jejich schvalování. Součástí modulu Docházka je i evidence odměn, sankcí, způsobených mank a škod. Modul aktivně spolupracuje se mzdovými evidencemi, kterým může předávat informace nutné k výpočtu mezd včetně nároků na stravenky a výdeje ceninovou pokladnou s vypořádáním mzdovými srážkami.
Modul je koncipován jako centralizovaná evidence pro vytváření úkolů, ať už pracovních či soukromých, delegování závazků z evidence úkolů plynoucích, sledování průběhu a plnění příslušných úkolů. Je možné využívat opakované úkoly, společné úkoly, funkce připomenutí, předávání, e-maily o nově zadaných úkolech, jejich stavu, sledování průběhu plnění, rozdělení dle kategorií, typů a priorit.
Na evidenci úkolů je možno dle konkrétního požadavku zákazníka napojit libovolné evidence IS KARAT a vytvářet tak úkoly vztahující se např. ke konkrétní faktuře, objednávce, partnerovi či skladové kartě.
Porady Modul Porady je nástrojem pro centralizované organizování porad s evidencí konkrétních bodů porad s vazbou na účastníky, a to jak ke konkrétním bodům porady, tak k celým poradám. Logickým dopadem je vazba na evidenci úkolů, které z takto organizované porady mohou vzniknout. Součástí řešení je mailovací nástroj, který zajišťuje informovanost přizvaných účastníků porad.
Modul Služební cesty je rozdělen do dvou částí:
Vlastní evidence vozidel, evidence povinné a doplňkové výbavy, plánované údržby a kontroly technické způsobilosti, sledování termínů a exspirací, knihy jízd (plněné automaticky z evidovaných cestovních příkazů nebo přímým ručním pořízením), čerpání PHM s možností importu dat z platebních a palivových karet, tisk karty vozidla, rezervace vozidel, schvalování jejich použití atd.
Druhou samostatnou větví je evidence cestovních příkazů včetně schvalování, následného zpracování a likvidace s možností ruční korekce, vyúčtování cestovních náhrad a souvisejících nákladů.
Operativní evidence svěřených prostředků představuje nástroj pro správu pracovních pomůcek a vybavení, a to i s možností vazby na skladové a majetkové evidence IS KARAT. Součástí řešení je jednoduchý nástroj pro vystavování žádanek a provozních objednávek na pracovní prostředky a pomůcky, obsahující také předávací a přebírací protokoly s možností záznamu doplňkových údajů či nároků na obnovu těchto prostředků s jejich schvalováním.
Portál Interních agend umožňuje prostřednictvím internetového prohlížeče:
Všechny zobrazované záznamy jednotlivých evidencí, stejně jako všechny uvedené aktivity prováděné prostřednictvím Portálu Interních agend, se vztahují pouze k osobě, která se k portálu přihlásila a je držitelem příslušných uživatelských oprávnění.